הבוגרים שלנו ממליצים

בחרתי ללמוד את התחום כי: אני מאמין שהבחירות בתחומי העיסוק שלי ובשליחות חיי מכוונים מאת ה’ על פי הכישורים והיכולות שנתן לי. הבחירה ללמוד ייעוץ חינוכי והנחיית הורים באה לאחר התבוננות פנימית ונטיית הלב של שנים רבות. כמובן לאחר שאלת רב עם מרן ראש הישיבה ר’ אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק”ל אני מרגיש מחובר לעיסוקים שלי ושמח בבחירותיי ומבקש בכל יום מבורא עולם להיות שליח ראוי והגון.

כיום: אני עוסק בייעוץ חינוכי במסגרת תיכונית ישיבתית לנוער מתמודד, מנחה הורים וקבוצות מטעם גופים שונים במסגרות חינוך וברשויות מקומיות, ומדריך שפ”י למצבי חירום ומניעת אובדנות. דוקטורנט במדעי החברה, יזם ופעיל חברתי, מנהל את פורום מנחי הורים של מרכז י.נ.ר וחבר באיגוד היועצים והמטפלים. בחלק השני של היום אני מקבל מטופלים בקליניקה ומרצה בקריה האקדמית אונו ובמכון אחיה. במהלך השנים רכשתי תחומי ידע נוספים כגון הנחיית הורים, הנחיית קבוצות וטיפול בילדים ונוער בסיכון. הכשרות נוספות כגון NLP ,CBT תחום פגיעות ומניעת אובדנות, טיפול משפחתי ועוד”

אוריאל בלמס M.A
יועץ חינוכי, מנחה הורים וקבוצות מדריך שפ"י - משרד החינוך

למדתי הדרכת כלות ואז החלטתי להתמקצע גם לתחום יעוץ נישואין. למדתי במרכז י.נ.ר.
הלימודים העניקו לי הרבה כלים וידע איך לגשת לעולם הטיפול..
אני מאוד ממליצה על הלימודים במרכז י.נ.ר המרצים נתנו לנו הרצאות ברמה גבוהה.
נתנו לנו מענה לכל מה שאנחנו צריכים, הייתה אוירה טובה בין הבנות בכיתה.
אני מאוד שמחה שסיימתי בהצלחה את ההכשרה ומאז אני מקבלת פניות במוקד מטיבתא של אגודת היועצים והמטפלים במשפחה ומקבלת גם זוגות באופן פרטני, ומנסה בעז”ה לעזור להם לחיות חיים טובים יותר ונכונים יותר.
אני מאמינה שהלב והשמחה של האדם טמונים במשפחה שלו ולכן מבחינתי זו שליחות עצומה.
חיי הנישואין והמשפחה הם הלב הפועם בחייו של האדם. הם נותנים את הכוח לפעול, ובסופו של יום לשם האדם חוזר. לעסוק בהבאת שלום בית בין איש לאשתו זה זכות ועיסוק שמגדל את החברה כולה”

מוריה פיקאלי
מדריכת כלות ויועצת נישואין בוגרת מרכז י.נ.ר

אני בוגר קורס יעוץ נישואין ומשפחה במרכז י.נ.ר
הייתי מטפל בטיפול המשך בסמינרים לקרוב רחוקים והייתי מטפל בזוגות ובמשפחות, בשלב מסוים החלטתי שאני צריך לעבור לשלב יותר מקצועי ולכן פניתי לינר. שהוא הגוף הכי מקצועי בארץ לתחומי הלימוד היעוץ זוגי. למדתי כמעט 3 וחצי שנים. ומה רכשתי ? במילה אחת: מקצועיות! פשוט לדעת להוביל מהלך מקצועי מול הזוגות.
במסגרת של ינר למדתי גם את הקורס לטיפול בהתמכרויות. וכרגע גם משלב לימודי הנחייה ב NLP שתורם מאוד לעבודה עם זוגות.
ואני מאוד ממליץ על ינר כגוף מקצועי ואנושי מצד הצוות שיודעים להתחבר לכל תלמיד ותלמיד.”

הרב מרדכי ביטון
יועץ נישואין בוגר מרכז י.נ.ר

מה תרצו לחפש?